Okręg pomorski wynegocjował dla członków ZNP atrakcyjną ofertę kart sportowych FitSport i FitProfit. Do wyboru dwa rodzaje kart:
Poniżej ceny kart i informacje kontaktowe:
JAK SKORZYSTAĆ Z OFERTY:
KROK 1: Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (jednorazowo) do 15-tego dnia miesiąca poprzedzającego okres, w którym abonament ma być aktywny.
UWAGA! W formularzu prosimy o wskazanie w którym Oddziale ZNP z siedzibą w powiatach zostanie odebrana karta. Jednocześnie informujemy, iż nie ma możliwości przesłania kart na adres prywatny.
KROK 2: Zebrane zgłoszenia RAZ W MIESIĄCU (do 15-tego dnia miesiąca lub w miarę możliwości na bieżąco) zostaną przekazane do firmy Vanity Style Sp. z o.o.
KROK 3: Na ich podstawie wysłany zostanie E-MAIL INICJUJĄCY, który pozwoli na rejestrację na platformie dedykowanej programowi kart sportowych.
UWAGA! Prosimy o sprawdzanie skrzynek pocztowych (zwłaszcza folderów SPAM/ŚMIECI oraz KOSZ/USUNIĘTE), gdyż często e-mail ten jest automatycznie usuwany ze skrzynki odbiorczej. Wiadomość zostanie wysłana z adresu [email protected] z tematem Mail inicjujący – platforma Vanitystyle. W przypadku problemów prosimy o skorzystanie z instrukcji: https://www.fitprofit.pl/brakmailievs
Rejestracja na platformie możliwa jest dopiero w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym abonament może być aktywny.
KROK 4: W mailu inicjującym znajduje się LINK DO REJESTRACJI na platformie e.vanitystyle.pl.
KROK 5: Po rejestracji otrzymacie możliwość zamówienia odpowiedniej karty/kart. W tym celu dokonujecie wyboru karty/kart oraz uzupełnienia danych ich posiadacza (imię i nazwisko). Następnie należy dodać kartę/karty do koszyka i opłacić za pomocą systemu PayU.
Uwaga! W systemie e.vanitystyle.pl możliwie jest wysłanie kart/kuponów tylko do siedzib Oddziałów ZNP w powiatach wskazanego w formularzu zgłoszeniowym. Wszystkie karty/kupony zostaną dostarczone do wskazanego Oddziału z siedzibą w powiecie i będą oczekiwały na odbiór osobisty.
KROK 6: Wpłaty należy dokonać do 20-stego każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc, w którym abonament będzie aktywny. Brak dokonania wpłaty we wskazanym terminie oznacza wstrzymanie usługi do momentu kolejnej wpłaty.
PRZYKŁAD OPŁATY:
PYTANIA?
W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o ich kierowanie na adres [email protected]